WISNIOWSKI wspiera Biało-Czerwonych w walce o awans do MS Rosja 2018 r.

WISNIOWSKI wspiera Biało-Czerwonych w walce o awans do MS Rosja 2018 r.
piątek, 09 czerwiec 2017
kategoria: ciekawostki
W sobote (10.06) Reprezentacja Polski w piłce noznej rozpocznie
swoja walke o mundial
w Rosji w 2018 r. Jej przeciwnikiem bedzie Rumunia. Czekaja nas
olbrzymie emocje! Jesli
Biało-Czerwoni wygraja w sobote z Rumunia, znajda sie na prostej
drodze do przyszłorocznego
mundialu.
Polacy ze swoim dorobkiem trzynastu punktów sa na pierwszym miejscu
w grupie E, a Rumuni
z szescioma punktami na czwartym. Zwyciestwo nie tylko przyblizy
Biało-Czerwonych do
awansu do MS 2018 w Rosji, ale takze zapewni im wyzsza pozycje w
rankingu FIFA. Przypomnijmy,
ze poprzedni mecz Polacy wygrali z Czarnogóra 2:1, a Rumuni
bezbramkowo zremisowali
z Dania. Nie wiadomo jeszcze, w jakim składzie zagraja Orły. Z
powodu ostatniej zółtej kartki na
pewno nie wystapi Kamil Glik. Jaka taktyke przyjmie trener Nawałka?
Czym nas zaskocza
Rumuni? O tym przekonamy sie juz w sobote.
Piłkarzom oraz całemu sztabowi Reprezentacji Polski kibicowac
bedzie firma WISNIOWSKI -
Oficjalny Partner Reprezentacji Polski. Mamy nadzieje, ze
zblizajacy sie mecz bedzie tak samo
udany jak poprzednie i w znakomitym stylu zapewnimy sobie awans na
Mistrzostwa Swiata
w Rosji. Niezaleznie jednak od wyniku, firma WISNIOWSKI wspierac
bedzie Biało-Czerwonych
az do 31 lipca 2018 roku, co oznacza, ze bedzie partnerem
reprezentacji do konca eliminacji do
mundialu oraz podczas jej ewentualnego udziału w turnieju finałowym
w Rosji w 2018 roku.
Daj sie poniesc sportowym emocjom! Ogladaj mecz Polska – Rumunia
juz w najblizsza sobote
od godz. 20.45. Zapraszamy!

Informację dostarczył
Wiśniowski





Ostatnio dodane informacje prasowe użytkownika

2018-05-25
2018-05-17
2018-05-14
2018-05-09
2018-05-07

Darmowe ogłoszenia

Stylowe łóżko z motywem rzeźbionym

Niepowtarzalny akcent w Twojej sypialni! Ręcznie wykonane, podwójne łóżko z litego drewna. Zdobione rzeźbionym o...

HDOmedical zatrudni Opiekunkę i Opiek...

HDOmedical zatrudni Opiekunkę i Opiekuna 25842 Okholm, 1300 euro Planowany termin wyjazdu: od 01.07.2018 na 2 miesi...

HDOmedical zatrudni Opiekunkę, Opieku...

HDOmedical zatrudni Opiekunkę, Opiekuna, 65812 Bad Soden Planowany termin wyjazdu: od 25.07.2018 do 31.08.2018 Wyma...

HDOmedical zatrudni Opiekunkę, 67657 ...

HDOmedical zatrudni Opiekunkę, 67657 Kaiserslauter, 1350 euro Planowany termin wyjazdu: od 08.06.2018 na 2 miesiące...

Fakturzysta/Sprzedawca 13 zł netto

Lokalizacja: cały kraj Zakres obowiązków: -wystawianie faktur -obsługa kasy -zapewnienie bezpieczeństwa powierzonych...

Przejdź do serwisu: Ogłoszenia drobne

Katalog stron

hotel Bydgoszcz

Hotel Agat** mieści się w Bydgoszczy przy ul. Nad Torem 17 (trasa E25 kierunek Koszalin) u zbiegu ulic Małgorz...

laweta Rzeszów

Pomoc drogowa Rzeszów Laweta 24/7 Tani transport Pomoc drogowa Rzeszów 24/7 Laweta Rzeszów Transport Całodobow...

Gardenika

Firma Gardenika zajmuje się sprzedawaniem produktów betonowych, a także oferuje prace związane z ogrodem. W sz...

Atrakcje dla dzieci łódź

Stworzenie „Akademii Twórczego Rozwoju” wynikało z naszej fascynacji twórczością i popartego pracą pedagogiczn...

Oddłużanie, wiemy jak wyjść z dł...

Oddłużanie dla każdego dłużnika. Jeśli chcesz wiedzieć jak wyjść z długów, zgłoś się do antywindykatora. Oferu...

Przejdź do serwisu: Katalog stron

Baza firm

Biuro Rachunkowe Abakus

Biuro rachunkowe Abakus to kompetentni księgowi, którzy chętnie pomogą zarówno przedsiębiorstwom i osobom prywatnym. Rozliczenia, outsour...

Akademia Medycyny Estetycznej Ursynów

Medycyna estetyczna cieszy się obecnie dużą popularnością. Dzięki niej możliwa jest bowiem bardzo znacząca poprawa swojego wyglądu i sw...

Międzynarodowa Szkoła Barmanów i Sommelierów

Zdobywanie kompetencji w naszej szkole jest niezwykle łatwa. Szkolimy naszych uczestników na barmanów oraz sommeleriów. Każda osoba zai...

Active Paintball Sp. z o.o.

Działamy na terenie Krakowa gdzie naszym klientom jesteśmy w stanie zapewnić doskonałe warunki do przygotowania wydarzeń oraz imprez zwią...

DANLAB Danuta Katryńska

Wybranie naszego sklepu to możliwość zakupu najwyższej jakości akcesoriów, które proces karmienia dziecka uczynią znacznie przyjemniejs...

Przejdź do serwisu: Baza firm

Strona główna | Darmowe ogłoszenia | Ogłoszenia regionalne | Katalog stron | Baza firm | Kontakt

Copyright - 2008 e-promocja - Realizacja: smart-point.pl